SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,7 mln osób oglądało „Roast Kuby Wojewódzkiego”. TVN pokonał konkurencję

Średnio 1,7 mln widzów obejrzało „Roast Kuby Wojewódzkiego”, a TVN w czasie emisji widowiska znokautował konkurencję w rynku telewizyjnym. O 210 tys. widzów więcej miało otwarcie nowego sezonu „Kuby Wojewódzkiego”.

W show „Roast Kuby Wojewódzkiego” dziennikarza wykpiwali stand-uperzy: Antoni Syrek-Dąbrowski, Cezary Jurkiewicz, Michał Kempa, Sebastian Rejent oraz Abelard Giza oraz aktorka Anna Dereszowska, piosenkarz Dawid Podsiadło i dziennikarz Piotr Kędzierski. W nagranym  programie padło bardzo wiele przekleństw i mocnych żartów, dlatego TVN zdecydował się pokazać go we wtorek dopiero o 22.30.

Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez nadawcę wynika, że „Roast” obejrzało średnio 1,7 mln widzów. Dało to kanałowi 17,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 23,06 proc. w grupie 16-49. Przynajmniej jedną minutę programu obejrzało w sumie 3,73 mln osób.

TVN w czasie emisji „Roastu” pokonał konkurencję. Średnio między 22.30 a 23.50 stacja miała 17,28 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 22,11 proc. w grupie komercyjnej (dane dotyczą pasma wraz z przerwami reklamowymi). Zajmująca drugie miejsce TVP2, która nadawała wówczas końcówkę „Magazynu Ekspresu Reporterów” i „Bestsellery Empiku 2015”, zanotowała wtedy 8,83 proc. udziału (6,63 proc. w grupie komercyjnej). Trzecia była TVP1 pokazująca film „Prezydent - miłość w Białym Domu” i początek „Agentów T.A.R.C.Z.Y.” (odpowiednio 7,98 proc. i 7,72 proc. udziału), a czwarty - Polsat z filmem „Oldboy. Zemsta jest cierpliwa” (6,29 proc. i 7,38 proc.).

Z kolei średnia widownia pierwszego odcinka nowej serii „Kuby Wojewódzkiego” wyniosła średnio 1,91 mln osób, co przełożyło się na 13,21 proc. udziału w grupie 4+ i 16,55 proc. w 16-49.

Nadano go wyjątkowo o 21.30. TVN w paśmie jego emisji (21.30-22.28), mając odpowiednio 12,44 proc. i 15,76 proc. udziału, zajął drugie miejsce w rynku. Liderem była TVP2 (20,12 proc. i 15,73 proc. udziału), trzeci był Polsat (10,99 proc. i 13,57 proc.), a czwarta - TVP1 (tylko 4,75 proc. i 4,35 proc.).

Premiera 20. serii  programu Kuby Wojewódzkiego miała o 580 tys. widzów więcej niż premiera 18. sezonu, która odbyła się rok temu (dokładnie 3 marca ub.r), ale wtedy odcinek nadano w normalnym paśmie talks-show, czyli o 22.30 (zobacz te dane).

Dodajmy, że od przyszłego tygodnia „Kuba Wojewódzki” pokazywany będzie już o stałej porze - we wtorki o 22.30, a godzinę wcześniej będzie można śledzić nowy talent-show „Agent - gwiazdy”.

Dołącz do dyskusji: 1,7 mln osób oglądało „Roast Kuby Wojewódzkiego”. TVN pokonał konkurencję

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
nie kumam kto to oglada. Mozna bylo ale kilka lat temu. Teraz ten Pan juz jest nudny, no ale nie da sie zaprzeczyc ze jednak kogos interesuje. Wyniku mozna pozazdroscic
0 0
odpowiedź
User
marketer
dobry program to i rewelacyjne wyniki
0 0
odpowiedź
User
co za reklama,tiaaaaa oglądało go 15 milionów
Hahaha i po co taki tekst programiku,napiszcie ze wszyscy go oglądali.
0 0
odpowiedź