1,7 mln widzów nowego sezonu „Magazynu Ekspresu Reporterów”
Pierwsze trzy wydania „Magazynu Expresu Reporterów” w nowym sezonie oglądało średnio 1,75 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajmuje trzecie miejsce.
Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 29 sierpnia do 12 września 2017 roku wyniosła 1,75 mln osób. Przełożyło się to na 15,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.55.
Największą widownię do tej pory zgromadziło wydanie magazynu z 5 września br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,88 mln osób.
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (gł. „Diagnoza” i „Kuba Wojewódzki”; 11,46 proc.). Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 8,41 proc.), a czwarta - TVP1 (seriale „American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona” i „El Príncipe - dzielnica zła”; 4,31 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 lat Dwójka zajmuje miejsce trzecie.
W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.
Dołącz do dyskusji: 1,7 mln widzów nowego sezonu „Magazynu Ekspresu Reporterów”