100 dobrych uczynków na 100. urodziny British Airways
Towarzystwo lotnicze British Airways z okazji swoich setnych urodzin ponawia akcję #BAMagic100, w której skupia się na działalności dobroczynnej wobec swoich pasażerów.
#BAMagic100 jest kontynuacją zainicjowanej w 2017 roku kampanii BA Magic, w ramach której przewoźnik serwował wybranym pasażerom niespodzianki. Były to m.in. spotkania z dawno niewidzianą rodziną na lotnisku czy wyloty w wymarzone miejsca na wakacje. Serię obejrzano w social mediach ponad 6 milionów razy.
#BAMagic100
Teraz British Airways wraca do akcji, z okazji swoich setnych urodzin. Linie zobowiązały się do spełnienia 100. dobrych uczynków dla swoich pasażerów. Pierwszym obdarowanym jest 47-letni Joe Dowd, który kilka lat temu doznał ciężkich obrażeń mózgu w wypadku. Brytyjskie linie lotnicze zafundowały jemu oraz jego żonie Liz podróż do Australii, gdzie niegdyś mieszkali. Była to dla nich pierwsza tak daleka podróż od czasów wypadku Joego.
Na swoim kanale na YouTube British Airways udostępniło film pokazujący kulisy spełniania marzenia Joego oraz jego historię.
Dołącz do dyskusji: 100 dobrych uczynków na 100. urodziny British Airways