SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

100 mln zł na rebranding Ery na T-Mobile

Zmiana nazwy sieci Era na T-Mobile będzie kosztować Polską Telefonię Cyfrową ok. 100 mln zł. To budżet obejmujący działania reklamowe oraz modyfikację materiałów firmowych i wystroju punktów sprzedaży.

Rebranding Ery na T-Mobile oznacza dla Polskiej Telefonii Cyfrowej zmianę wszystkich materiałów firmowych i sprzedażowych. Od 5 czerwca, kiedy nowa marka oficjalnie pojawi się na polskim rynku, startery i telefony w sieci będą sprzedawane w opakowaniach oznaczonych jej identyfikacją wizualną. Logotyp T-Mobile zostanie również wprowadzony we wszystkich umowach i dokumentach przeznaczonych dla klientów oraz w dokumentach wewnątrzfirmowych.

>>>Koniec marki Era. 5 czerwca startuje T-Mobile

Ponadto zmieni się identyfikacja i aranżacja punktów sprzedaży sieci. W ciągu najbliższych dwóch tygodni zmodyfikowanych zostanie 330 salonów, a w ciągu kolejnych 6 tygodni – pozostałe. W niektórych punktach sprzedaży sieci już zresztą pojawiły się pierwsze elementy w stylistyce T-Mobile, np. meble w charakterystycznym dla tej marki kolorze magneta.
 

>>>  T-Mobile zamiast Ery - pytania i odpowiedzi dla klientów

Wejście T-Mobile na polski rynek będzie też wspierać kampania reklamowa ATL, za którą odpowiadają agencje G7 i Saatchi&Saatchi oraz dom mediowy Starcom. Ponadto Polska Telefonia Cyfrowa osobną komunikację skieruje do swoich dotychczasowych klientów, informując ich o zmianie nazwy sieci i zachęcając do skorzystania z jej nowej oferty.

>>> T-Mobile zastąpi w Polsce Erę – jaka oferta?

Całościowe wydatki na rebranding Polska Telefonia Cyfrowa szacuje na ok. 100 mln zł. – Mimo tych kosztów chcemy w br. osiągnąć przychody i zysk na poziomie z ub.r., dopuszczając maksymalnie 2-procentowy spadek – deklaruje Miroslav Rakowski, prezes PTC.

>>> Analitycy: Rebranding Ery niekorzystny dla TPSA

Dołącz do dyskusji: 100 mln zł na rebranding Ery na T-Mobile

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
orange
kompromitująca decyzja
odpowiedź
User
sujka
wypompowywanie kasy z POlski
odpowiedź
User
Thaddeus
gdzie my jestesmy w Polsce czy zdzienikarzmi w stanacch mamypolskie słowa "rebranding "to zabawa dla dzieci skonczcie juz z popisami bytnowsci w USA placimy wam za j. Polski nie podoba sie wracac do Usa
odpowiedź