100 proc. wzrost RMF Maxxx
Radio Eska umacnia pozycje lidera wśród sieci radiowych. Zyskuje RMF Maxxx i Ad.point, traci Agora i Audytorium.
Wśród sieci radiowych największy udział w rynku w okresie maj06-lipiec'06 przypadł sieci ESKA - wynika z badań RadioTrack realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.
W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego ESKA zwiększyła udział w rynku z 7,2 proc. do 8,2 proc.. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 5,3 proc. (rok wcześniej – 5,5 proc.). Złote Przeboje (18 stacji - Agora) miały 4,0 proc. rynku, gdy przed rokiem generowały udział na poziomie 4,2 proc. (16 stacji).
RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 1,0 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,5 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim.
maj 2005 : lipiec 2005 | maj 2006 : lipiec 2006 | |
Udziały w rynku % | N= 23 005 | N= 22 967 |
ESKA [31] – (27 – 2005) | 7,2% | 8,2% |
Audytorium 17 [17] | 5,5% | 5,3% |
Złote Przeboje [18] | 4,2% | 4,0% |
Ad.POINT [11] | 1,6% | 1,9% |
RMF MAXXX [8] | 0,5% | 1,0% |
RadioPLUS [11] | 0,7% | 0,6% |
VOX FM [8] | 0,3% | 0,4% |
ROXY [6] | 0,4% | 0,3% |
Dołącz do dyskusji: 100 proc. wzrost RMF Maxxx