SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

11,4 mln subskrypcji LTE w 2011 r., ponad 800 mln w 2017 r.

W 2011 roku globalna liczba subskrypcji usług LTE wzrosła ponad czternastokrotnie, do 11,4 miliona, a do końca roku bieżącego ma ona sięgnąć 54 milionów - prognozuje firma badawcza Pyramid Research.

Na koniec 2012 roku liczba subskrypcji LTE ma stanowić niecały 1 proc. całkowitej liczby subskrypcji telefonii komórkowej na świecie.

Do roku 2017 spodziewany jest tutaj wzrost w średnim rocznym tempie na poziomie 72 proc. Wówczas liczba subskrypcji LTE ma sięgnąć 802,2 miliona (prawie 10 proc. całości).

W latach 2010-2011 globalna sprzedaż telefonów komórkowych obsługujących technologię LTE wzrosła ponad 600-krotnie, do blisko 7,6 miliona sztuk. Według Pyramid Research, w całym 2012 roku sprzedanych zostanie 31,6 miliona tego typu urządzeń, które będą stanowić 1,9 proc. całego rynku komórek. Do roku 2017 sprzedaż ma rosnąć rocznie średnio o 73 proc. i sięgnąć wówczas 490,5 miliona sztuk.

Dołącz do dyskusji: 11,4 mln subskrypcji LTE w 2011 r., ponad 800 mln w 2017 r.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria
A do nas LTE z zagranicy sprowadził CP. Radzę o tym pamiętać i nie dziwić się, jak za parę lat większość Polaków będzie w jakiś sposób związana z CP. TV, LTE, tv Mobilna, telefonia przez Plus (ten sam właściciel co CP).
odpowiedź
User
Marcinides
No to ja mam zupełnie inne odczucia. LTE działa szybko, sprawnie, a zasięg jest wystarczający. Jeżeli ktoś chce net naprawdę mobilny, to zawsze polecam LTE, a szczególnie w CP, bo są dodatkowe korzyści, jak się korzysta z tv.
odpowiedź
User
ambrożewicz
Wejście Solorza Żaka w LTE było biznesowo patrząc decyzją idealną, jeśli chodzi o internet, to jest jego przyszłość, jeśli polsat utrzyma przewagę, jaką uzyskał na początku, może na długo zdominować multimedialny rynek w Polsce
odpowiedź