11 lutego debiut rynkowy „Harper's Bazaar Polska”
Pierwszy numer polskiej edycji luksusowego magazynu „Harper's Bazaar”(Hearst-Marquard Publishing) pojawi się w sprzedaży 11 lutego 2013 roku. Będzie to wydanie marcowe. Wydawca nie ujawnia na razie ceny pisma.
W październiku br. ukazał się liczący 260 stron pilotażowy numer polskiego „Harper's Bazaar”, który został wysłany do wyselekcjonowanej grupy 30 tys. czytelników. Obecnie każdy może go przeczytać w formie e-wydania rejestrując się w Klubie VIP poprzez serwis harpersbazaar.pl (więcej o pilotażowym wydaniu).
Tytuł wydawany jest na bazie licencji uzyskanej od amerykańskiego wydawnictwa Hearst Inc. „Harper's Bazaar Polska” jest 27. edycją tego magazynu na świecie. Pismo powstało w Stanach Zjednoczonych, gdzie ukazuje się od 1867 roku. Kolejne jego wersje wydano m.in. w Australii, Brazylii, Grecji, Chinach, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Ukrainie, Rosji i Czechach.
Redaktor naczelną polskiej edycji miesięcznika jest Joanna Góra (przeczytaj wywiad).
Dołącz do dyskusji: 11 lutego debiut rynkowy „Harper's Bazaar Polska”
To o wiele lepsze niz inne polskie gazety.