SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

180heartbeats otwiera biuro w Londynie. Na jego czele Julia Konopka

Agencja 180heartbeats Jung v. Matt otwiera swoje pierwsze zagraniczne biuro - w Londynie. Pokieruje nim Julia Konopka, jedna z liderek warszawskiej centrali agencji.

Agencja 180heartbeats, partner Jung v. Matt, otworzyła swoje pierwsze zagraniczne biuro w celu pozyskiwania kolejnych międzynarodowych biznesów dla agencji. Biurem w Wielkiej Brytanii zarządza Julia Konopka, jedna z liderek warszawskiej centrali agencji.

Konopka, która dołączyła do 180heartbeats w 2015 roku, obecnie zajmuje stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu i jest odpowiedzialna za takie marki jak Absolut, Ballantine's i Royal Salute, a także Nike i Huawei.

- Pandemia zmieniła świat. Pomysły nie mają granic i jest to przekonanie, które od dawna przyjmujemy jako agencja. To część naszego DNA. Mamy udane doświadczenie w pracy z wieloma globalnymi klientami, których działalność znajduje się poza Polską. Nasze rozwiązania oparte na technologii są również mocnym przykładem kreatywności na najwyższym poziomie - mieszanka, która przyniosła korzyści klientom, w tym m.in. Absolut, Ballantine's, Google, Burger King, Nike i Velux. Agencja rozpoczęła skuteczne kampanie w Europie Środkowo-Wschodniej, Chinach i regionie Azji i Pacyfiku. Biuro w Wielkiej Brytanii jest tylko przedłużeniem tego, co zawsze robiliśmy  - mówi. - Ponieważ wiele marek ogranicza budżety marketingowe i reklamowe, uważamy, że jako niezależna agencja jesteśmy w stanie sprostać wyzwaniu stawianemu przez obecne siły rynkowe - mówi Marcin Gaworski, dyrektor generalny i wspólnik 180heartbeats.

- Wierzymy, że różnorodność stworzona w zintegrowanych zespołach jest bogata, więc z pewnością wkraczamy na rynek brytyjski, wiedząc, że dzięki strukturze naszej agencji mając najlepszą mieszankę talentów na świecie oferować nie tylko w Wielkiej Brytanii i Polsce, ale ogólnie na arenie międzynarodowej. Warszawa jest uważana za jedno z rozwijających się centrów technologicznych w Europie, więc jesteśmy przekonani, że jej rosnąca reputacja jako światowej klasy centrum nieustających innowacji technologicznych daje nam przewagę nad naszymi konkurentami. Odnajdujemy również naszą wielką przewagę w tym, że nasi kreatywni, stratedzy i programiści pracują wspólnie, aby dostarczać naszym klientom i partnerom nagradzane światowej klasy rozwiązania - dodaje Julia Konopka.

 

Dołącz do dyskusji: 180heartbeats otwiera biuro w Londynie. Na jego czele Julia Konopka

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zofpol
Najlepsza agencja kreatywna w Polsce, moim zdaniem - trzymam kciuki!
odpowiedź
User
Wyspiarze
Zatrudnili już białego anglika z siwymi włosami? Inaczej tam biznesu się nie robi.
odpowiedź
User
cikawski
Piekne zdjęcie. Kto jest autorem?
odpowiedź