20-dniowa wyprawa do Peru dla Media Group
W dniach 23-24 czerwca odbyła się w Spale kolejna, siódma już wyprawa organizowana przez kanał National Geographic i At Media.
W tym roku o nagrodę główną, 20-dniową wyprawę do kraju Inków - Peru, walczyło dwadzieścia dwuosobowych drużyn, reprezentujących agencje reklamowe, domy mediowe oraz reklamodawców. Rywalizacja przebiegała pod hasłem „Eco Alchemico”.
Zawodnicy wyposażeni w mapy i kompasy wyruszyli, aby zmierzyć się w piętnastu konkurencjach.
Zadania, które organizatorzy postawili przed walczącymi drużynami wymagały odwagi, sprytu i bystrości umysłu. Konkurencje były bowiem inspirowane dziełami Leonarda da Vinci. Uczestnicy rozwiązywali zagadki, dokonywali matematycznych obliczeń i odkodowywali zaszyfrowane wiadomości. A wszystko po tym, jak przeprawili się kajakami na wyspę, przejechali rowerem po linie zawieszonej na wysokości kilku metrów nad ziemią lub wykonali „skok zaufania”. Zmagania trwały cały dzień, podano w komunikacie.
Zwyciężył team reprezentujący dom mediowy Media Group w składzie Łukasz Lasota i Krzysztof Pełka. To właśnie oni wyruszą w sierpniu na podbój Peru. Drugie miejsce zdobyli: Dorota Borowiec oraz Piotr Borusiewicz z Universal McCann. Tuż za nimi uplasowali się Marek Racławski (PMW) i Maciej Ziomek (OMD).
Dołącz do dyskusji: 20-dniowa wyprawa do Peru dla Media Group