'25 Pomysłów na Firmę' już w kioskach
We wtorek 22 grudnia br. zadebiutował w kioskach nowy, ogólnopolski miesięcznik „25 Pomysłów na Firmę”. Jego wydawcą jest krakowskie wydawnictwo Andersen Press.
W każdym numerze magazynu czytelnicy znaleźć będą mogli co najmniej 25 sposobów na założenie oryginalnego przedsiębiorstwa. Każdy pomysł oparty jest na konkretnych, sprawdzonych przykładach. - W piśmie znajdą się też praktyczne wskazówki i porady dotyczące prowadzenia i finansowania firmy, komentarze specjalistów, wywiady z ekspertami oraz osobami prowadzącymi biznes, statystyki i bieżące wiadomości z rynku – tak „25 Pomysłów na Firmę” zachwala redaktor naczelna tytułu Paulina Orłowska.
Miesięcznik liczący od 68 do 84 stron jest dostępny w sieciach sprzedaży prasy w całej Polsce w nakładzie 38 tys. egz. i w cenie 3,70 zł. Wydawca zaplanował także dystrybucję 2 tys. egz. w polskich sklepach i instytucjach za granicą. Jak zauważa dyrektor wydawnictwa Andersen Press Tomasz Kamiński, sprzedaż pisma poza krajem związana jest z faktem, iż wielu Polaków rozważa powrót z emigracji zarobkowej i zainwestowaniem we własny biznes.
Magazyn będzie promowany na 1200 nośnikach reklamy zewnętrznej Publiprox w 21 największych miastach w Polsce, w rejonach o największym natężeniu ruchu. Zaplanowana jest także kampania wewnątrz saloników prasowych Inmedio i Relay. Promocję nowego tytułu wydawnictwo Andersen Press przygotowało we własnym zakresie.
Paulina Orłowska, redaktor naczelna „25 Pomysłów na Firmę”, pracowała dotychczas na stanowisku sekretarza redakcji dwutygodnika „Praca i Życie za Granicą”, które również ukazuje się nakładem krakowskiego wydawnictwa. Teraz będzie pełnić obie funkcje.
Dołącz do dyskusji: '25 Pomysłów na Firmę' już w kioskach