360 Content Team przygotowała dla Cersanitu identyfikację kolekcji Crea
Należąca do Grupy ZPR Media agencja 360 Content Team odpowiada za stworzenie nazwy i realizację strategii komunikacyjnej dla nowej kolekcji łazienkowej marki Cersanit - serii Crea.
Do zadań 360 Content Team należało w pierwszej kolejności nazwanie nowej linii produktowej. Zaproponowana nazwa Crea oraz logotyp mają podkreślać nieograniczone możliwości aranżacyjne serii oraz akcentować jej cechy charakterystyczne, takie jak nowoczesność oraz cienkie, smukłe kształty.
Agencja odpowiada również za dalsze działania komunikacyjne, takie jak: opracowanie i wyprodukowanie katalogu inspiracyjnego, projekty reklam prasowych oraz przygotowanie tekstów na stronę www klienta. W zakres działań fotograficzno-filmowych, wpierających komunikację w internecie, wchodzą: sesja zdjęciowa, wideo wizerunkowe, animacja 3D oraz filmy na temat zastosowanych technologii.
Agencja 360 Content Team skupia się głównie na obsłudze marek i firm z branży budowlano-wnętrzarskiej.
Dołącz do dyskusji: 360 Content Team przygotowała dla Cersanitu identyfikację kolekcji Crea