4 x 1000 zł od Intersport za projekty koszulek miast-gospodarzy Euro 2012
Intersport organizuje na Facebooku konkurs "Zaprojektuj koszulkę jednego z miast UEFA Euro 2012".
Celem konkursu jest promocja oficjalnych koszulek czterech polskich miast-gospodarzy przyszłorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej - Warszawy, Gdańska, Poznania i Wrocławia.
Aby wziąć udział w zabawie, należy stworzyć własny projekt koszulki (technika wykonania jest dowolna) i umieścić go na fanpage'u Intersport na Facebooku. Oceny dokonają internauci wyróżniający prace przyciskiem "Lubię to!". Konkurs potrwa do 4 września 2011 r.
Na autorów zwycięskich projektów czekają cztery bony o wartości 1000 zł na zakup oficjalnych produktów UEFA Euro 2012 w sieci sklepów Intersport. Ponadto ich grafika znajdzie się na koszulkach sprzedawanych w sieci Intersport w Polsce.
Firma organizuje także konkurs na twarz kibiców Intersport, w ramach którego można zostać ambasadorem marki podczas Euro 2012. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj http://www.kibicintersport.pl.
Dołącz do dyskusji: 4 x 1000 zł od Intersport za projekty koszulek miast-gospodarzy Euro 2012