5 sił w kampanii ING Życie „Zrób rakowi wspak” (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii ING Życie reklamującej pod hasłem „Zrób rakowi wspak” ubezpieczenie od choroby nowotworowej. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, 180heartbeats + Jung von Matt, Prime Time, Lowe Media i Multi Communications.
Obecny etap kampanii „Zrób rakowi wspak” jest skierowany przede wszystkim do kobiet. Bohaterka znana z poprzednich reklam tej oferty przekonuje, że należy zadbać o swoje zdrowie i życie poprzez odpowiednią profilaktykę nowotworową i ubezpieczenie w ING Życie. Reklamy podkreślają, że każdy dysponuje pięcioma rodzajami sił pomagających w zapobieganiu nowotworowi i ewentualnej walce z nim.
- Komunikację kierujemy głównie do kobiet, ale poprzez panie chcemy również dotrzeć do mężczyzn. To bowiem kobiety zachęcają swoich partnerów, mężów czy ojców do podjęcia działań zmniejszających ryzyko zachorowania na raka - zaznacza Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie.
Poprzednia odsłona kampanii była prowadzona jesienią ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).
Obecny etap akcji obejmuje telewizję (spot emitowany od 18 marca do 31 maja m.in. w kanałach TVP, TVN i Polsatu), oraz internet (odświeżona wersja serwisu rakowiwspak.pl).
Kreację kampanii opracowała agencja Brasil, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Prime Time, a aplikację na stronę rakowiwspak.pl przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media, natomiast działania media relations prowadzi agencja Multi Communications.
Dołącz do dyskusji: 5 sił w kampanii ING Życie „Zrób rakowi wspak” (wideo)