„50 zmywarek na 50 lat” w kampanii Bosch
Ruszyła kampania reklamowa zmywarek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) z okazji 50-lecia ich obecności na rynku. Akcję wspólnie z producentem przygotowały i realizują firmy Insignia i ACR MediaHouse.
Akcja, prowadzona pod hasłem „50 zmywarek na 50 lat”, jest oparta na konkursie dla osób, które kupią nową zmywarkę marki Bosch, a następnie na stronie eksperci-od-zmywarek.pl odpowiedzą w oryginalny sposób na pytanie „Jak zmywarka Bosch zmieniła Twoje życie?” i dodadzą pokazujące to zdjęcie. Autorzy 50 najciekawszych zgłoszeń otrzymają nagrodę pieniężną równą wartości brutto kupionej zmywarki. Konkurs potrwa do końca stycznia.
Kampania obejmuje również reklamy w prasie (najważniejsze magazyny wnętrzarskie, kobiece i lifestyle’owe), na outdoorze (m.in. baner wielkoformatowy na elewacji jednego z centrów handlowych na warszawskiej Ochocie), w sklepach (materiały POS) oraz internecie (m.in. serwisy e-commerce).
Materiały POS do akcji przygotowała agencja Insignia, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ACR MediaHouse, a działania e-commerce we własnym zakresie realizuje BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
Dołącz do dyskusji: „50 zmywarek na 50 lat” w kampanii Bosch