61 proc. użytkowników internetu ogląda wideo online
Dorośli użytkownicy szerokopasmowego internetu coraz częściejoglądają klipy wideo w sieci.
Większość z nich - 61 procent - ogląda lub pobiera wideo onlineco najmniej raz w tygodniu, a 86 procent co najmniej raz w miesiącu- informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmyHorowitz Associates. Jeszcze rok temu oba te wskaźniki były dużoniższe i wynosiły odpowiednio 45 i 71 procent.
Najpopularniejsze kategorie materiałów wideo w sieci stanowiąklipy informacyjne, które ogląda lub pobiera 36 procentbadanych.
Następne w kolejności są: klipy tworzone przez innychużytkowników (30 procent), zwiastuny filmowe (24 procent), klipymuzyczne (22 procent), zapowiedzi i fragmenty programówtelewizyjnych (21 procent), wydarzenia sportowe i informacjesportowe (po 19 procent) oraz pełne programy telewizyjne (16procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: 61 proc. użytkowników internetu ogląda wideo online