9494 - kampania rebrandingowa
Ruszyła kampania rebrandingowa firmy Yellowtel Polska. Telefoniczny serwis informacyjny "Żółty Telefon" zmienił nazwę na "9494"
Na ulicach Warszawy pojawił się "węszący dalmatyńczyk w stroju Sherlocka Holmesa". Spotkać go można na różnych nośnikach reklamy obok napisu "9494". Jest to element kampanii rebrandingowej firmy Yellowtel Polska, która w ten sposób promuje nową nazwę "9494" i logo swojego telefonicznego serwisu informacyjnego, znanego dotąd jako "Żółty telefon".
Nowe koncepcje marketingowe firmy YellowTel Polska zostały przygotowane w Danii przez firmę Ludvigsen. Na podstawie wyników badań rynkowych przeprowadzonych w Polsce postanowiono zaadaptować najlepsze elementy różnych kreacji. W ten sposób powstała nowa zmodyfikowana wersja koncepcji zmiany identyfikacji wizualnej "Żółtego Telefonu".
Dotychczasowe logo serwisu zastąpiono symbolicznymi klawiszami telefonu z cyframi 9494. W kreacji wykorzystano również wizerunek "węszącego dalmatyńczyka w stroju Sherlocka Holmesa". Element ten pojawi się we wszystkich elementach kampanii rebrandingowej. Zastosowano prosty przekaz reklamowy - "9494" to nielimitowana informacja o produktach i usługach, prosty numer i tylko koszt połączenia lokalnego (slogan: "Szukasz?... Informacja o produktach i usługach").
Kampania ma charakter lokalny i potrwa do końca czerwca br. Zostaną wykorzystane w niej różne media: tyły autobusów, tramwaje, billboardy, gazety lokalne: Metropol i Metro, radio Wawa oraz TVP Regionalna. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia.
Yellowtel to duńskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w prowadzeniu linii informacyjnych w Europie. Posiada swoje przedstawicielstwa w Islandii i Polsce. W Polsce firma działa od 1997 roku i obecnie zatrudnia około 65 osób. Oferuje dostęp do informacji o produktach i usługach za pomocą numeru infolinii 9494 oraz strony www.9494.pl. Usługa znana jest pod marką "9494".
Dołącz do dyskusji: 9494 - kampania rebrandingowa