SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„A dresik” reklamuje pocztę w Wirtualnej Polsce (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa poczty mailowej oferowanej przez Wirtualną Polskę. Akcję – opartą na zabawnej grze słów „a dresik” – przygotowały agencja reklamowa 303 oraz działy marketingu i komunikacji portalu.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa poczty mailowej w Wirtualnej Polsce podkreśla, że to najlepsza tego typu usługa w naszym kraju. Przekazy wykorzystywane w akcji informują o zaletach poczty w WP, m.in. opcjach wprowadzonych pod koniec ub.r. (więcej na ten temat), a obecnie odświeżonych i rozszerzonych.

Kampania opiera się haśle „...a dresik (mam) na WP”, które w poszczególnych mediach występuje w różnych wariantach, dostosowanych do ich specyfiki i grup odbiorców. W ramach akcji uruchomiono serwis a-dresik.wp.pl, który prezentuje kluczowe funkcjonalności poczty Wirtualnej Polsce oraz odnośniki do interaktywnej pomocy – roBOTa Janka.

Działania reklamowe obejmują telewizję (Polsat, TV Puls, 4Fun TV, Zig Zap, Hyper, Polsat Sport, Polsat Play, Zone Club, National Geographic), kina (sieci Multikino, Cinema City), radio (m.in. RMF, RMF Maxxx, Radio ZET, Radio Eska, Eska Rock, Roxy FM, Program III i IV Polskiego Radia), internet (m.in. Wirtualna Polska, IDG.pl, sieci ARBOmedia, IDMnet, Ad-Vice i Polsat Media, Facebook), prasę (m.in. dzienniki, tygodniki opinii, miesięczniki i magazyny młodzieżowe) oraz ambient (m.in. wlepki na szafki na basenach i w szkołach średnich, plakaty w szkołach językowych, ulotki w pudełkach na pizzę Da Grasso, nakładki na stoliki w restauracjach Sphinx, wlepki na lustra w salonach Esotiq, Mohito, Troll, House, Top Secret, Cropp Town i HD Heavy Duty). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa 303, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się działy marketingu i komunikacji Wirtualnej Polski.

Dołącz do dyskusji: „A dresik” reklamuje pocztę w Wirtualnej Polsce (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szczery
Słabo, naprawdę słabo. Sam pomysł z grą słów ok (chociaż dres raczej źle się kojarzy), wykonanie spotu niestety nie powala.
odpowiedź
User
ex-uzytkownik
a dlaczego WP nie moze sie wziac za dopracowanie swojej poczty zamiast reklamowac juz isteniejacy 'badziew' - (moze to i najlepsza usluga w Polsce ale biorac pod uwage ze mozna miec gmaila czy yahoo, ktore bez dwoch zdan sa nieporwnywalnie lepsze to zaden argument, bo nadal jestemy daleko w tyle). sam spot jakos do mnie nie trafia. moze to przez uraz do WP bo rozstalem sie z nią w ciagu jednej minuty i jakos mnie nawet nie kreci zeby wpisac chocby samo wp... w pasku...
A jesli juz musza wydawac pieniadze na reklame to niech dadza na biedne dzieci - cel szczytny a i reputacja sie im troche poprawi.
podsumowujac:
Tu taka reklama nie pomoze - pomijajac ze to "kniot" z moich obserwacji wynika jedno. sposrod wszystkich moich znajomych ktorzy korzystali i korzystaja z wp - blisko 80% zmienilo zdanie i przenioslo sie na gmail lub yahoo. Jesli chca pozyskiwac nowych klientow ktorzy i tak wczesniej czy pozniej przeniosa sie na "porządną" pocztę to prosze bardzo.
Dajcie ludziom dobry produkt/usluge a nie trzeba bedzie tego reklamowac.
odpowiedź
User
Googlowiec
Kampania Super, wreszcie jakiś dystans do siebie. Jest na prawdę spoko. Choć ciekawe czy są jakieś rzeczywiście zmiany w samym produkcie....
odpowiedź