Absolut wybiera barmana roku
W internecie rozpoczął się promujący markę Absolut konkurs na barmana roku. Akcja łączy mechanizmy społeczności sieciowej, marketingu mobilnego i typowej rywalizacji branżowej.
Promujący markę Absolut konkurs na barmana roku wystartował w witrynie internetowej www.bartenderoftheyear.pl, w której jego uczestnicy tworzą swoje profile i odpowiadają na wysyłane SMS-owo pytania dotyczące tego zawodu. Użytkownikom serwisu wystawiają noty inni internauci, wybierając w ten sposób najlepszych, którzy w drugim etapie rywalizacji zostaną ocenieni w swoich miejscach pracy. Wyłonieni w ten sposób finaliści wezmą udział w konkursie na stworzenie najlepszego drinka.
Akcję mającą budować lojalność barmanów wobec marki Absolut wspiera mailing wysyłany do uczestników poprzedniej edycji programu i dyrektorów szkół barmańskich, zaproszenia dystrybuowane przez przedstawicieli handlowych oraz materiały POS dostępne w klubach. W trakcie trwania konkursu udostępniane będą welcome-packi dla uczestników, tapety na telefon komórkowy, gry on-line i przepisy na drinki.
Koncepcję i kreację programu przygotowała agencja IQ Marketing, która również zajmuje się realizacją działań zaplanowanych do czerwca.
Dołącz do dyskusji: Absolut wybiera barmana roku