SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Absolut zachęca Amerykanów do udziału w wyborach (wideo)

Marka alkoholowa Absolut w pierwszej od 3 lat kampanii telewizyjnej w związku ze zbliżającymi się wyborami w USA namawia Amerykanów do aktywnego udziału w nich. Ma jej w tym pomóc spot pod hasłem „Drink responsibly. #VoteResponsibly”.

Projekt „Drink responsibly.#VoteResponsibly” to efekt współpracy marki Absolut, Pernod Ricard USA i globalnej agencji reklamowej BBH. Kampania obejmuje reklamy telewizyjne, OOH oraz media cyfrowe i społecznościowe.

Pernod Ricard USA ogłosił ponadto, że zamknie swoje biura i dostosuje harmonogramy zakładów produkcyjnych w dniu wyborów, aby umożliwić wszystkim pracownikom czas wolny na głosowanie. Prezes i dyrektor generalna Pernod Ricard North America Ann Mukherjee wzywa innych liderów branży, aby zrobili to samo i wykorzystali swój wpływ, aby zachęcić wszystkich Amerykanów do wyjścia i głosowania w listopadzie.

- Głosowanie to nie tylko prawo, to odpowiedzialność. Jako liderzy jednej z najbardziej tętniących życiem i ukochanych gałęzi przemysłu w Ameryce mamy możliwość zapewnienia naszym pracownikom czasu i przestrzeni, których potrzebują, aby głosowanie było priorytetem. Możemy również wykorzystać naszą moc i sięgnąć po to, aby zachęcić wszystkich wyborców do kontynuowania swojego zamiaru oddania głosu w listopadzie. W ten sposób możemy przekazać wyraźny sygnał, że przemysł spirytusowy rozumie znaczenie głosowania w tworzeniu bardziej zaangażowanego społeczeństwa - powiedziała Ann Mukherjee.

W tym tygodniu Absolut, flagowa marka wódek premium Pernod Ricard, rozpoczyna zintegrowaną kampanię, w której mówi wprost: „Najpierw głosuj, potem pij”. Pierwsza od trzech lat reklama telewizyjna Absoluta zadebiutuje w poniedziałek, 29 września, przed pierwszą debatą prezydencką, zachęcając Amerykanów do głosowania.

- W ciągu ostatnich czterech dekad około połowa uprawnionych do głosowania nie wzięła udziału w wyborach prezydenckich  - powiedziała Pamela Forbus, dyrektor ds. marketingu w Pernod Ricard USA.  - Nigdy nie powiedzielibyśmy nikomu, na kogo głosować, ale jeśli uda nam się zainspirować Amerykanów do wyjścia i głosowania - a jeśli zechcą, odpowiedzialnie cieszyć się koktajlem Absolut po ich głosowaniu - osiągniemy nasz cel, jakim jest stworzenie lepszego społeczeństwa – dodała.

- Może się wydawać niezwykłe, że marka alkoholi tak odważnie mówi „ pij później” lub „oszczędzaj napój po głosowaniu”. W końcu zajmujemy się sprzedażą wódki. Ale Absolut ma długą historię zajmowania się najważniejszymi społecznymi i kulturowymi problemami dnia, w celu propagowania i obrony inkluzywności.  Nasze głębokie zaangażowanie w realizację tego celu jest oczywiste, gdy jesteśmy gotowi zachęcać Amerykanów do nadania pierwszeństwa głosowaniu ponad wszystko - nawet nasz własny produkt - powiedział Regan Clarke, wiceprezes Millennial Connector Brands w Pernod Ricard USA.

W przyszłości Absolut ma zając się większą liczbą kwestii związanych z „odpowiedzialnością”, zawsze zachęcając konsumentów do odpowiedzialnego picia.

Dołącz do dyskusji: Absolut zachęca Amerykanów do udziału w wyborach (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl