Acxiom Polska brokerem bazy B2B
Acxiom Polska podpisał umowę o współpracy z Polskimi Książkami Telefonicznymi, na mocy której firma będzie dokonywała selekcji i pośredniczyła w sprzedaży stworzonej przez PKT bazy biznesowej.
Acxiom Polska rozszerza swoją działalność. Do tej pory firma działała wyłącznie w obszarze informacji o klientach indywidualnych, prowadząc program zbierania danych lifestyle’owych poprzez ankietę ‘Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług’. Wraz z początkiem kwietnia, który jest zarazem początkiem roku finansowego firmy, Acxiom rozpoczął także działalność jako pośrednik danych biznesowych.
„Przy okazji realizacji projektów z zakresu komunikacji do indywidualnych konsumentów, wiele współpracujących z nami firm zgłaszało swoje zainteresowanie dotarciem także do klientów biznesowych – mówi Leszek Konkel, Prezes Acxiom Polska. – Współpraca z firmą PKT, która stworzyła jeden z najobszerniejszych i najbardziej dokładnych spisów podmiotów biznesowych na naszym rynku, pozwoli nam zaoferować możliwie kompleksowy i systematycznie aktualizowany zakres danych. Po połączeniu ich z zapleczem analitycznym, danymi oraz know-how Acxiom, będziemy w stanie dostarczać naszym klientom naprawdę unikalne i nowatorskie rozwiązania”.
Przed włączeniem bazy PKT do oferty Acxiom, firma przeprowadzi szczegółowe procedury związane ze zbadaniem i utrzymaniem jakości danych, to jest: audyt bazy danych Opticx, standaryzację danych, deduplikację, dopisanie brakujących informacji, tak by zapewnić maksymalną ich użyteczność i kompatybilność z zasobami informacyjnymi Acxiom.
Chcąc zaoferować swoim klientom dodatkową wartość, Acxiom dokona także zgeokodowania całej bazy, co umożliwi wykorzystanie danych w narzędziach mikromarketingowych np. określanie zagęszczenia firm w danym regionie, analizowanie obszarów wokół wybranych firm czy też precyzyjny dobór geograficzny pod kątem podmiotów biznesowych i ich odbiorców.
„Podpisanie umowy brokerskiej z Acxiom traktujemy jako pierwszy krok na drodze ciekawej i owocnej współpracy - mówi Tomasz Nowak – Dyrektor Generalny ds. Marketingu i Rozwoju w Polskich Książkach Telefonicznych. - Nie myślimy tu tylko o nowym kanale dotarcia do klientów, z którymi Acxiom współpracuje, ale przede wszystkim o nowych możliwościach jakie Axciom Polska poprzez know-how w połączeniu z naszymi bazami danych może zaoferować na rynku. Zamierzamy ze sobą ściśle współpracować, co jesteśmy przekonani, przyniesie wiele korzyści nie tylko nam, ale przede wszystkim klientom.”
Dołącz do dyskusji: Acxiom Polska brokerem bazy B2B