Ad Meritum sprzedaje reklamy w prasie polonijnej
Dom sprzedaży reklam prasowych Ad Meritum wprowadził do oferty pakiet sześciu tytułów prasowych wydawanych w Stanach Zjednoczonych i kierowanych do tamtejszej polonii.
Pakiet składa się z najpopularniejszych gazet polskojęzycznych w USA takich jak "Program", "Express Chicago", "Dziennik Związkowy" (dostępne na terenie 40 miast metropolii Chicago), "Super Express", "Polska Gazeta" i "Nowy Dziennik" (dystrybuowane w Nowym Jorku, New Jersey, Massachusetts, Connecticut, Pennsylvanii). Tytuły ukazują się sześć razy w tygodniu z wyjątkiem "Programu", który jest tygodnikiem. Traktują głównie o bieżących wydarzeniach z kraju i ze świata, a także z życia polonii. Łączny nakład pism wchodzących w skład pakietu wynosi ponad 130 000 egz.
Jak informuje Ad Meritum, polonia amerykańska w metropolii Chicago liczy blisko milion osób, a w Nowym Jorku 600 tys. Czytelnikami tytułów z pakietu są kobiety i mężczyźni w wieku 18-64 lata, pracujący m.in. w branży usługowej, budowlanej czy transportowej.
Spółka ofertę reklamową kieruje do firm, którym zależy promocji i pozyskaniu klientów poza granicami Polski. Potencjalnych reklamodawców widzi m.in. w branży nieruchomości, najmu samochodów, linii lotniczych, operatorów komórkowych (roaming), urzędów miast czy właścicieli znanych eksportowych polskich marek.
Pozyskiwaniem reklam do sześciu tytułów wydawanych za Oceanem zajmie się trzyosobowy zespół handlowców, pracujący również na rzecz Tygodnika Angora.
Dołącz do dyskusji: Ad Meritum sprzedaje reklamy w prasie polonijnej