Adam&Eve/DDB zajmie się globalnie reklamami PlayStation
Agencja reklamowa Adam&Eve/DDB wygrała przetarg Sony Interactive Entertainment na globalną obsługę reklamową marki PlayStation.
Przetarg na globalną obsługę reklamową marki trwał od listopada ub.r. Dotychczas pracowała dla niej w tym zakresie – przez 6 ostatnich lat – agencja BBH New York.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że decyzją jej władz nie uczestniczyła w tym przetargu.
Zagraniczne branżowe media podają, że koncern Sony zmienił niedawno swoją strategię marketingową tak, by działania reklamowe prowadzone na poszczególnych rynkach były ze sobą bardziej spójne niż dotychczas. I to właśnie ten czynnik spowodował ogłoszenie przetargu na globalną obsługę reklamową.
Firma wybrała w nim do współpracy należącą do grupy Omnicom agencję Adam&Eve/ DDB. Obsługę PlayStation nadzorować będzie biuro tej agencji w Londynie oraz w Nowym Jorku.
W ostatnich dniach poinformowano, że w Polsce za obsługę reklamową marki PlayStation w internecie zajmować się będzie agencja Gong, która należy do Group One.
Dołącz do dyskusji: Adam&Eve/DDB zajmie się globalnie reklamami PlayStation