Adam Małysz ambasadorem marki Lancerto
Adam Małysz został ambasadorem polskiej marki mody męskiej Lancerto.
W ramach nawiązanej właśnie współpracy Adam Małysz będzie korzystał z doradztwa Lancerto w zakresie mody i stylu. Marka zapewni prezesowi PZN zarówno eleganckie zestawy na oficjalne spotkania i negocjacje, jak i bardziej casualowe – na czas wolny.
- Nie da się ukryć, że zawsze bliższe były mi stroje sportowe, a te bardziej formalne, jak garnitury, zakładałem od święta. To wszystko zmieniło się, kiedy w zeszłym roku zostałem prezesem PZN. Nowe stanowisko to nie tylko nowe wyzwania i projekty, ale także inne niż do tej pory otoczenie oraz klimat spotkań służbowych. Wiąże się z tym także konieczność częstszego sięgania po eleganckie stylizacje. Stąd też pomysł sformalizowania współpracy. Od kilku lat jestem fanem lancerto, dlatego bardzo się cieszę, że to właśnie ta polska marka będzie mnie wspierać i doradzać mi w dziedzinie mody. Wiem, że ja i moja szafa jesteśmy w dobrych rękach – mówi Adam Małysz.
Promocja głównie w social mediach
Współpraca będzie realizowana głównie na kanałach mediów społecznościowych marki i Adama Małysza – Facebooku, Instagramie i TikToku.
Małysz jest prezesem Polskiego Związku Narciarskiego od 2022 r. Jako skoczek narciarski zdobył cztery medale olimpijskie i sześć medali mistrzostw świata. Po zakończeniu kariery skoczka był kierowcą rajdowym. Adam Małysz reklamował już m.in. Play czy Bank Pocztowy.
Lancerto to polska marka założona w 2008 roku. Firma dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski,
Dołącz do dyskusji: Adam Małysz ambasadorem marki Lancerto
WłąCzyłaś MyśLeniE?