Adriana Misiorska przeszła z GroupM do SalesTube
Do zespołu agencji Sales Tube (należącej do Group One) dołączyła Adriana Misiorska. Będzie odpowiadała za rozwój ekspertyzy w zakresie strategii SEM dla polskich i międzynarodowych klientów.
Adriana Misiorska, dołączając z początkiem kwietnia do zespołu Sales Tube, objęła stanowisko SEM strategist.
Do jej zadań w agencji należeć będzie rozwój kompetencji strategicznych, a jednocześnie poszerzanie znajomości narzędzi oraz technologii. Ma wzmocnić kompetencje SalesTube w zakresie bieżącej optymalizacji prowadzonych działań PPC. W ramach bieżących projektów Misiorska będzie obsługiwać jednego z dużych klientów z branży turystycznej, a dodatkowo wesprze zespół w przygotowaniu strategii SEM dla obecnych i przyszłych klientów.
Z segmentem SEM Adriana Misiorska związana jest od ponad 5 lat. Karierę zawodową rozpoczęła w GroupM, gdzie przez ostatnie dwa i pół roku pracowała na stanowisku starszego specjalisty SEM. Początkowo obsługiwała wszystkich klientów domu mediowego Maxus, tj. Alior Bank, Avon, Subway, Nikon, a w ostatnich miesiącach głównie klientów agencji MEC, m.in. Empik i Nest Bank.
Dołącz do dyskusji: Adriana Misiorska przeszła z GroupM do SalesTube