Agencja albo albo obsługuje Durexa w digtalu
Marka Durex (Reckitt) dołączyła do grona klientów albo albo.
Durex powierzył agencji prowadzenie kanałów social media w oparciu o autorski content, tworzony na potrzeby komunikacji stałej.
Współpraca zakłada także wykorzystanie materiałów z kampanii lokalnych, zgodnie z przygotowaną przez albo albo nową narracją wizualną na profilach marki.
Działania komunikacyjne bazują na aktualnych kontekstach i angażującym storytellingu, wpisując się jednocześnie w długoletnią historię i globalną strategię brandu.
Zobacz: Influencer Wojtek Sawicki z dziewczyną reklamują prezerwatywy Durex
- Nieustannie podkreślamy, że nie istnieje jeden model miłości, dbając o inkluzywność naszej komunikacji. Edukujemy, przełamując tematy tabu i powszechnie powielane stereotypy. Dopełnieniem komunikacji jest angażujący dialog ze społecznością skupioną wokół brandu w mediach społecznościowych. Dlatego cieszymy się, że propozycja albo albo umożliwia ten dialog, wpisując się w nasze założenia - Kamil Komarzyniec, brand manager marki Durex.
Za realizację działań z ramienia agencji odpowiada Wojciech Augustyniak, digital project manager, Katarzyna Honij, art director, Marta Lipińska, copywriter. Dodatkow dla klienta pracują Victoria Kochańska, digital project lead oraz Miłosz Jacyna, creative & strategy head / partner.
Zobacz: Durex przed Walentynkami namawia - "Kochaj tak, jak lubisz"
Współpraca o charakterze długofalowym została nawiązana w drodze przetargu. Durex to trzeci brand, należący do firmy Reckitt w portfolio albo albo.
Agencja od 2021 roku odpowiada również za komunikację i stałą obsługę social media marek Enfamil i Nurofen.
Dołącz do dyskusji: Agencja albo albo obsługuje Durexa w digtalu