Agencja Double dla Herlitza
Agencja Double zrealizowała projekt dla niemieckiej centrali Herlitza
Agencja reklamowa Double zaprojektowała i wdrożyła serwis internetowy dla niemieckiej centrali Herlitza. Promuje on wprowadzenie na rynek nowej serii produktów - Toffy&Joy, przeznaczonej dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Wcześniej agencja realizowała projekty dla polskiego oddziału Herlitza - ostatnio przygotowując m.in. projekty trzech nowych serii brulionów oraz prowadząc ogólnopolską, skierowaną do przedszkoli akcję promocyjną "Klub przyjaciół Królika Herlika". Od ubiegłego roku Double pracuje również nad przebudową internetowego wizerunku firmy. Do tej pory został wykonany m.in. serwis korporacyjny www.herlitz.pl oraz katalog produktów online. Realizacje te wzbudziły zainteresowanie niemieckiej centrali firmy, która zaproponowała współpracę poznańskiej agencji.
Wspomniana witryna została przygotowana w dwóch wersjach, oddzielnie dla rynku polskiego (www.toffy-joy.pl) i niemieckiego (www.toffy-joy.de). Planowane są również kolejne wersje językowe dla innych krajów europejskich.
Dzieci odwiedzające serwis mogą zapoznać się z opowieścią, której bohaterami są pies Toffy i kot o imieniu Joy, zagrać w dwie przygotowane dla nich gry, wysłać swoim przyjaciołom zaprojektowaną przez siebie e-kartkę, pobrać tapety, wygaszacze ekranu i kolorowanki ze wspomnianymi bohaterami. Na stronie znajduje się także prezentacja należących do nowej serii produktów Herlitza.
Agencja reklamowa Double powstała w Poznaniu w roku 1999. Oferuje całościową obsługę reklamową, obejmującą media tradycyjne oraz Internet. Do klientów agencji należą m.in. Kompania Piwowarska SA, GlaxoSmithKline, Curtis Healthcare, Autostrada Wielkopolska S.A, Herlitz, Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Dołącz do dyskusji: Agencja Double dla Herlitza