Agencja Feeders ma nową identyfikację wizualną
Po blisko dwóch latach działalności Feeders Agency odświeża swoją identyfikację wizualną. Rebranding przygotował Bożydar Kaniewski, head of arts agencji Feeders.
Obok warstwy wizualnej, agencja po dwóch latach od założenia zmienia swój manifest, który zostaje ujęty w haśle “Scroll-stopping advertising”.
Kuba Sagan, współzałożyciel Feeders Agency, zmiany kometuje: - Niezależnie do jakiego touchpointu dedykowana jest kampania, prędzej czy później trafi ona na małe, dotykowe ekrany odbiorców. Czy to w formie filmu na Youtube, Insta Stories u influencera, czy notki prasowej. By zatrzymać scroll każda idea, niezależnie od formy w jakiej pojawi się na feedzie, musi wywołać emocje - dać rozrywkę, wzruszyć lub edukować. Stąd powstał pomysł na #ScrollStoppingAdvertising, czyli komunikację, która wygrywa walkę o uwagę konsumenta.
- Połączenie dwóch liter E w nowym logotypie symbolizuje treści wyświetlane w feedzie; w dynamiczny, nowoczesny i skondensowany sposób. Użyta typografia podkreśla rozrywkowy charakter Feeders Agency. Natomiast wyrazista i żywa kolorystyka kontrastująca z bielą, podkreśla energię agencji oraz wyróżnia logo Feeders wśród marek obecnych na rynku - mówi Bożydar Kaniewski, head of arts Feeders.
Na górze nowe logo Feeders Agency, na dole poprzednia wersja
Dołącz do dyskusji: Agencja Feeders ma nową identyfikację wizualną