SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja G7 przygotowała kampanię Windsurfing Era Cup

9 lipca 2003 r. rusza 4 edycja, organizowanych przez PTC zawodów Windsurfing Era Cup

Agencja G7 przygotowała kampanię, której celem jest, poinformowanie młodych, aktywnych ludzi z większych miast o zawodach oraz atrakcjach towarzyszących. W ten sposób organizator chce również zachęcić widzów do obejrzenia na żywo i wzięcia udziału w imprezach towarzyszących.

Ze względu na ogromny sukces imprezy w poprzednich latach oraz grupę docelową, w wykorzystywanych layoutach pokazano dynamikę i atrakcyjność samego sportu i imprez z nim związanych. Do komunikacji wybrano takie formy reklamy jak": Outdoor (billboard, city light, banery na plaże, banery na zawody), prasa (ogłoszenia, artykuły sponsorowane w prasie sportowej), radio, telewizja (billboardy sponsorskie przed informacjami sportowymi w TVN) oraz internet.

Kampanię Windsurfing Era Cup poprzedziła kampania "SURFUJ!", oparta na nowej wizualizacji Era Tak Tak. Od początku czerwca w szkółkach windsurfingowych i na plażach w całej Polsce pojawiły się flagi i banery kampanii SURFUJ! Również instruktorzy ubrani byli w vesty (koszulki surfingowe) oparte na tej samej stylistyce.

Kampania będzie trwała od 01 lipca do 31 sierpnia 2003. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

Kreacja:
Art Director - Artur Dynowski
Copywriter - Asia Leszczyńska, Marcin Nowak
Dyrektorzy Kreatywni:
Maciek Kowalczuk Przemek Bogdanowicz

Client Service:
Account Supervisor - Jowita Michalska
Account Executive - Marcin Jeziorski

Przygotowanie internetu - Agencja iLeo

Era:
Specjalista d/s sponsoringu Rynek Prywatny - Kornel Eljaszewicz

Dołącz do dyskusji: Agencja G7 przygotowała kampanię Windsurfing Era Cup

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl