SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja love to talk wypromuje markę Atopik

Agencja love to talk rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Atopik z Finlandii.

Love to talk odpowiada za wszelkie działania marketingowe, komunikację firmy w social media oraz prowadzi współpracę z influencerami, między innymi z Nataszą Urbańską.

Firma Naviter, producent kosmetyków marki Atopik, została założona w 2012 roku. Na rynek polski weszła z dwiema liniami kosmetycznymi. Linią Sensitive przeznaczoną dla skóry delikatnej, suchej, skłonnej do uczuleń oraz Anty-Age przeznaczoną dla wrażliwej skóry dojrzałej.

Strony nie zdradzają szczegółów umowy.

Dołącz do dyskusji: Agencja love to talk wypromuje markę Atopik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl