Agencja Schulz dla Radia Kraków
Schulz rozpoczął kolejną kampanię billboardową dla Radia Kraków. Ponownie, na bazie strategii wyrażającej się w haśle: 'Radio prawdziwych ludzi'.
Billboard przedstawia dwóch mężczyzn grających w szachy na bulwarach nad Wisłą.
Jeden z nich jest księdzem. Druga osoba to tajemniczy czarnoskóry mężczyzna. Możemy domniemywać, że drugi jest koszykarzem lub muzykiem. W każdym razie człowiekiem z innego świata.
Obydwoje spotykają się podczas gry , dokładnie tak jak różne kultury, różne punkty widzenia spotykają się w Radio Kraków. Temu spotkaniu towarzyszy zaskakujące hasło „ZbudĄ się mózgu”
„Tym razem pokusiliśmy się o dodanie elementu ‘ludzkiego’ do strategii kreatywnej, którą opracowaliśmy niedawno dla Radia Kraków: ‘nie-plastikowej’ stacji, która ‘budzi’ emocje i umysły prawdziwych ludzi, unikając anonimowych, mało oryginalnych treści” – mówi Giovanni Caporioni, dyrektor kreatywny Schulza. Radio Kraków jest tyglem kulturowym, miejscem poszanowania innego punktu widzenia i filozofii dialogu. Kraków zawsze był miejscem twórczym, w którym ścierały się różne poglądy. Nasz przekaz reklamowy tym razem jest otwarty i pozostawia odbiorcy pole do interpretacji. Jego zadaniem jest pobudzić, uruchomić Wyobraźnię. Radio publiczne takie jak Radio Kraków nie jest tylko medium społecznej komunikacji. Radio - to przecież sztuka Wyobraźni.”
Kampania będzie realizowana w kwietniu i maju. Agencja Schulz jest również odpowiedzialna za zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Agencja Schulz dla Radia Kraków