Agito.pl pozyskał 4 mln zł z oferty prywatnej, może powrócić doplanów oferty publicznej
Sklep internetowy Agito.pl pozyskał 4 mln zł dzięki przeprowadzeniuoferty prywatnej,. W listopadzie spółka odstąpiła odprzeprowadzenia oferty publicznej.
Środki pozyskane z emisji 770 tys. akcji serii E przeznaczonezostaną na dalsze inwestycje w systemy informatyczno-logistyczne,działania marketingowe oraz rozszerzenie asortymentu. Spółkaplanuje też inwestycje w aktywa związane z infrastrukturąmagazynową oraz w sprzęt serwerowy.
Agito.pl potwierdziło poprzednie zapowiedzi, że wejście nagiełdę nadal pozostaje częścią jego strategii. W tym roku spółkamoże przygotować nowy prospekt emisyjny.
Spółka określa się jako wirtualny hipermarket z elektronikąużytkową. Oferuje ponad 45 tysięcy produktów w dziewięciukategoriach: audio-video, fotografia, duże i małe AGD, telefonyGSM, komputery i akcesoria, podzespoły PC, oprogramowanie imuzyka.
Dołącz do dyskusji: Agito.pl pozyskał 4 mln zł z oferty prywatnej, może powrócić doplanów oferty publicznej