SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Chylińska z Agnieszką Dygant reklamują Formułę Unlimited w Play (wideo)

Nową gwiazdą reklamową Play została Agnieszka Chylińska. W kampanii promującej Formułę Unlimited - przygotowanej przez firmy Grandes Kochonos, OTO Film, Plej i MediaCom Warszawa - występuje obok Agnieszki Dygant.

Kampania z udziałem Agnieszki Chylińskiej reklamuje Formułę Europa Unlimited, a z udziałem Agnieszki Dygant - Formułę 4.0 Unlimited.

Obie te taryfy - wprowadzone przez Play w połowie września - obejmują nielimitowane połączenia w Play i do innych sieci, a Formuła Europa Unlimited - także nielimitowane wiadomości do wszystkich sieci, połączenia na numery stacjonarne i odbieranie połączeń w roamingu w Unii Europejskiej (zobacz szczegóły).

We wcześniejszych reklamach Formuły Unlimited wystąpiły inne gwiazdy reklamowe Play: Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka (obejrzyj te spoty) oraz Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski, którzy reklamowali oferty dla firm (obejrzyj to).

Dla Agnieszki Chylińskiej to debiut w kampanii Play. Reklamy z nią udziałem nawiązują do jej niedawnego wizerunku niepokornej wokalistki rockowej - zgodnie ze sloganem „F…K the Limits”. Co ciekawe, przez ostatnie miesiące Chylińska wystylizowana na matkę i panią domu promowała ubezpieczenia zdrowotne oferowane przez Aviva Polska (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Akcja reklamowa Play obejmuje telewizję, radio, prasę, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserowane przez Tadeusza Śliwę wyprodukował dom produkcyjny OTO Film, materiały BTL przygotowała agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Chylińska z Agnieszką Dygant reklamują Formułę Unlimited w Play (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znawca
play ma najgroszą i popełniają błędy na niekorzyść klienta oobsługę. Żadna reklama tego nie zmieni, skoro nie potrafią zacząć od podstaw.
0 0
odpowiedź
User
demokrata
Zamiast Chylińskiej mogli wziąć kogoś z maturą, np. Kwaśniewskiego.
0 0
odpowiedź
User
icek
No cóż, poziom reklamy jest wykładnią poziomu polskiego społeczeństwa. W kraju, gdzie rządziły Samoobrona i LPR, taka reklama jest z pewnością akceptowana.
21 12
odpowiedź