SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora wprowadza mTarget

Pion Prasy Bezpłatnej Agory SA wprowadza nową usługę - mTarget. W jej ramach klientom oferowana będzie możliwość realizowania działań z zakresu ambient media i BTL.

Usługi mTarget będą obejmowały szeroko pojęte działania BTL, zarówno z wykorzystaniem brandu "Metro" jak również firmowane markami klientów. Podstawowym zadaniem stawianym przed mTarget jest precyzyjne docieranie do określonych grup celowych w najbardziej efektywny sposób. To zadanie mają spełnić dystrybucja targetowana, mini eventy oraz custom publishing.

mTarget został wyodrębniony z Działu Projektów Specjalnych "Metra". Podlega Magdalenie Bulak, kierownikowi ds. projektów specjalnych.

Usługa stanowi kolejny element budowania synergii mediów Agory. Akcje ambient i BTL uzupełniają bowiem niestandardowe kampanie i poszerzają możliwości samplingowe w mediach spółki.

Dołącz do dyskusji: Agora wprowadza mTarget

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl