SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AHA i Estmage mają nowego klienta

AHA i Estimage w tandemie dla Zasada Rowery

Grupa komunikacyjna AHA, w skład której obok agencji reklamowej AHA, wchodzi Estimage Public Relations, rozpoczęły pracę nad strategią komunikacyjną dla firmy Zasada Rowery.

Grupa AHA pozyskała nowego klienta bez przetargu i podpisała z nim umowę na czas nieokreślony.

Strategicznym zadaniem rozpoczynającym współpracę jest zbudowanie nowego pozycjonowania marki rowerów MAXIM produkowanych przez Zasada Rowery i na tej podstawie stworzenie kompleksowej strategii komunikacyjnej.

Przedstawiciele firmy Zasada Rowery - znanej na polskim rynku i cieszącej się zaufaniem dystrybutorów oraz klientów - zdecydowali się na współpracę z AHA ponieważ zaprezentowana im oferta doskonale trafiała w aktualne potrzeby firmy.

Agencja reklamowa AHA będzie czuwać nad całością działań - zadba zarówno o projektową stronę wszelkich przedsięwzięć, jak i o ich wsparcie promocyjno-reklamowe. Na początek planowana jest zmiana dotychczasowego logo Zasada Rowery oraz MAXIM. W kolejnych miesiącach przewidziana jest kampania reklamowa, mająca na celu wzmocnienie dotychczasowych pozytywnych skojarzeń z marką Zasada oraz upowszechnienie jej nowego designu.

Estimage PR zajmie się kampanią informacyjną w mediach dotyczącą firmy i jej produktów. W początkowej fazie najistotniejsze będzie utrwalenie i wzmocnienie istniejącej już świadomości marek Zasada Rowery i MAXIM wśród obecnych i potencjalnych użytkowników sprzętu rowerowego. Kolejne działania zsynchronizowane z działaniami AHA, będą podejmowane odpowiednio do postępu prac i zachodzących zmian.

Zasada Rowery istnieje od 1992 r. Jest jednym z czołowych producentów sprzętu rowerowego w Polsce i właścicielem marki MAXIM. Firma korzysta z komponentów tajwańskich oraz części najbardziej uznanych dostawców światowych marek. Rocznie produkcja wynosi około 30 tysięcy rowerów.

W skład grupy komunikacyjnej AHA wchodzą trzy agencje: AHA - agencja reklamowa, Estimage Public Relations oraz Upstream - agencja interaktywna. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie szeroko rozumianej branży komunikacyjnej.

Dołącz do dyskusji: AHA i Estmage mają nowego klienta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl