AHA nagrodzona
Chlebowe stringi AHA nagrodzone
Motyw "FIGURA BEZ KALORII - LATO ZA PASEM" przygotowany przez Agencję reklamową AHA został nagrodzony podczas gali Klubu Twórców Reklamy.
Brąz w kategorii PRINT, podkategorii ŻYWNOŚĆ otrzymał jeden z trzech motywów kampanii outdoorowej przygotowanej dla niskokalorycznego pieczywa XS Line produkowanego przez Schulstad. Autorami sukcesu AHA są Art Director: Viola Błaszczak oraz Copywriter: Tomasz Danielewicz. AHA, jako jedyna w tej grupie tematycznej otrzymała nagrodę jako agencja nie sieciowa.
Nagrodzony motyw przedstawia kromkę pełnoziarnistego chleba, wygryzioną w taki sposób, że przypomina do złudzenia damskie stringi. Niekonwencjonalna kreacja pozwoliła dowcipnie, a zarazem bardzo obrazowo przekazać główne założenia kampanii. Skojarzenie idealnych kształtów kobiecych w seksownym bikini z chlebem, w prosty sposób komunikuje bezpośredni związek spożywanego pieczywa ze stanem figury.
Festiwal KTR to pierwszy krajowy konkurs reklamy, w którym agencja AHA zdecydowała się wziąć udział. "Uczestniczyliśmy do tej pory tylko w konkursach międzynarodowych" - mówi Jarosław Betlej, prezes agencji AHA. "Tym bardziej cieszymy się, że za pierwszym razem doceniono nas w kraju" - dodaje Betlej. Wcześniej AHA została wyróżniona na New York Festivals spośród ponad 6.500 prac z 64 krajów.
AHA jest agencją full service, specjalizującą się w budowie brandów poprzez niekonwencjonalną kreację. Klientami AHA są m.in.: Honda, Złote Tarasy, Mazowszanka, Schulstad, Saga, Knorr, Epson, EL2. AHA jest inicjatorem i autorem pierwszej w Polsce kampanii na rzecz budowy brandów - BrandCampaign©.
Dołącz do dyskusji: AHA nagrodzona