SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AIG reklamuje ubezpieczenia „za złotówkę dziennie” (wideo)

Pod koniec listopada ruszyła telewizyjna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych NNW oferowanych przez AIG. Akcję przygotowały agencja BBDO Warszawa i dom mediowy Starcom.

Trwająca właśnie kampania AIG informuje, że ubezpieczyciel w ramach oferty NNW dla klientów indywidualnych gwarantuje wypłatę świadczenia w przypadku inwalidztwa lub śmierci spowodowanych nieszczęśliwym wypadkiem. Dostępnych jest kilka wariantów polis, w zależności od potrzeb klientów, składki i sumy ubezpieczenia. Przy czym reklama informuje, jakie konkretnie kwoty są wypłacane w razie śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku oraz całkowitego, trwałego inwalidztwa, w przypadku składki ubezpieczenia wynoszącej złotówkę dziennie.

To pierwsza kampania reklamowa AIG od rebrandingu firmy. Spot w wersji 30- i 60-sekundowej jest emitowany w kilkudziesięciu stacjach telewizyjnych - ogólnopolskich i tematycznych. Kreację reklamy przygotowała agencja BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

  • Więcej informacji:
  • AIG

Dołącz do dyskusji: AIG reklamuje ubezpieczenia „za złotówkę dziennie” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hahahahahaha
pojebany dzieciak tam jest
0 0
odpowiedź