Akcja "Reklama Dzieciom 2004" - zakończona
Setki dzieci w najtrudniejszej sytuacji materialnej otrzymały pomoc finansową w ramach akcji 'Reklama Dzieciom 2004'
Rozdysponowano już wszystkie pieniądze, które Telewizja Polska uzyskała z reklam emitowanych w Wigilię ubiegłego roku, w jedynym tego dnia bloku reklamowym.
Dzięki reklamodawcom, w ramach 12. edycji akcji, uzyskano rekordowy dochód w wysokości 1 mln 392 tysięcy złotych.
965 tysięcy złotych trafiło do osiemdziesięciu dziewięciu stowarzyszeń, fundacji, ośrodków, domów dziecka i innych placówek, prowadzących działalność opiekuńczą, wychowawczą i zdrowotną na rzecz dzieci.
Pieniądze przeznaczono na całoroczną rehabilitację i leczenie dzieci chorych, dzieci niepełnosprawnych ruchowo, wyposażenie i przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych, zakup sprzętu do rehabilitacji, pomoc psychopedagogiczną, warsztaty i zajęcia psychoterapii, hipoterapii, hydroterapii.
Na pomoc dla konkretnych dzieci, pozostających pod opieką różnych placówek, przekazano 427 tysięcy złotych. Dzięki tym pieniądzom sfinansowane zostaną m.in. przeszczepy i operacje ratujące życie, zabiegi wszczepienia implantów ślimakowych i zakup aparatów słuchowych. Pomoc trafiła także do rodzin, w których jest dwoje bądź więcej dzieci ciężko chorych, niepełnosprawnych.
Pomoc otrzymały te placówki, które złożyły prośby o wsparcie finansowe swojej działalności, bądź prośby o pomoc dla konkretnych dzieci. W 2004 roku do Telewizji Polskiej wpłynęła rekordowa liczba wniosków o darowiznę – 427 na łączną kwotę około 9 mln zł - informuje TVP.
Dołącz do dyskusji: Akcja "Reklama Dzieciom 2004" - zakończona