Aleksandra Gawlas-Wilińska nową dyrektor marketingu w Henkel Polska
Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła w Henkel Polska funkcję dyrektora marketingu w dziale środków do prania i czystości. W firmie pracuje od siedmiu lat.
Gawlas-Wilińska jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej marek środków do prania i czystości firmy Henkel. Ponadto nadzoruje planowanie i realizację budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu. Zarządza kilkunastoosobowym zespołem.
- Objęcie stanowiska dyrektor marketingu w polskim oddziale Henkla to dla mnie wielki zaszczyt i szansa, by realizować kampanie marketingowe szyte na miarę naszych - często bardzo różnych, ale zawsze wymagających - konsumentów. Tempo zmian w dzisiejszym świecie niesie za sobą zmianę sposobu komunikacji naszych produktów do odbiorców. Liczą się te kampanie, które potrafią przykuć i zatrzymać uwagę odbiorcy na naszej marce w taki sposób, by nie tylko po nią sięgnął, ale także rekomendował ją innym - komentuje Gawlas-Wilińska.
Poprzednio dyrektorem marketingu w dziale środków do prania i czystości w Henkel była Draganę Milosevic. Obecnie awansowała do działu międzynarodowego marketingu w centrali globalnej firmy w Dusseldorfie.
Aleksandra Gawlas-Wilińska w Henkel Polska pracuje od 2012 roku. Zaczęła od stanowiska brand managera marki Silan, a następnie także marki E, pracując od początku przy projekcie przejęcia tej drugiej i wdrożenia do portfolio firmy. Potem jako senior brand manager odpowiadała też za całą kategorię specjalistycznych środków do prania w Polsce.
W 2014 roku przeszła do działu marketingu międzynarodowego w globalnej centrali firmy Henkel w Düsseldorfie. Jako international marketing manager odpowiadała za globalny rozwój kategorii płynów do płukania, zarządzała także planem innowacji produktowych na wybranych rynkach krajowych, między innymi: w USA, Meksyku, Europie, Dubaju, Iranie i Korei.
W 2016 roku wróciła do polskiego oddziału koncernu, dołączyła do działu sprzedaży, gdzie współpracowała z kluczowymi klientami handlu nowoczesnego.
Przed pracą w Henkel przez ponad dwa lata była związana z Reckitt Benckiser.
Aleksandra Gawlas-Wilińska ukończyła zarządzanie i marketing oraz finanse i bankowość w Szkole Głównej Handlowej, gdzie odbyła też studia podyplomowe z marketingu internetowego. Jest też absolwentką międzynarodowego programu magisterskiego CEMS Master’s in International Management.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Gawlas-Wilińska nową dyrektor marketingu w Henkel Polska