SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Alior Bank promuje najwyższy standard jakości usług (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa Alior Bank w której promuje 'najwyższy standard jakości usług'. Wiodącym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w internecie.

Intensywna kampania telewizyjna do końca listopada 2010 roku. Spoty reklamowe będą wyemitowane w stacjach: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVN7, TV4, oraz w kanałach tematycznych.

W pierwszym etapie kampanii wykorzystany zostanie 30-sekundowy spot nawiązujący do zwycięstwa Alior Banku w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. W reklamie podkreślone będą też benefity konta osobistego w Alior Banku, w tym bezpłatne wydanie karty Debit MasterCard z technologią PayPass. Od 23 października 2010 roku rozpocznie się emisja kolejnego spotu produktowego, dedykowanego bezpłatnemu pakietowi usług concierge „Osobisty Asystent”.


Kampania w internecie obejmie emisje reklam w największych portalach (m.in. Onet, Interia), w sieciach reklamowych, skupiających wiele mniejszych serwisów, oraz w komunikatorze Gadu-Gadu. Masowe e-mailingi, promujące ofertę konta i informujące o zdobytych wyróżnieniach, zostaną wysłane do ponad 2 mln internautów. Kampania w internecie będzie wspierana działaniami promocyjno-sprzedażowymi w wyszukiwarce Google.

W listopadzie planowana jest masowa dystrybucja mailingu bezadresowego z informacją o kluczowych benefitach konta. Dodatkowo witryny oddziałów Alior Banku zostały oznakowane naklejkami promocyjnymi, a także oddziały otrzymały dedykowane materiały POS.

Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: Alior Bank promuje najwyższy standard jakości usług (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl