Alior Bank z helikopterem i pomnikiem reklamuje „pożyczkę z najniższą ratą” (wideo)
W telewizji, internecie i w ramach marketingu bezpośredniego rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Alior Bank. Akcję przygotowały agencja PZL, firmy Papaya Films i Televisor i dom mediowy Maxus.
Kampania pożyczki gotówkowej w Alior Banku podkreśla, że bank nie pobiera prowizji za jej udzielenie, a dodatkowo gwarantuje jej ratę na najniższym poziomie na rynku. Oznacza to, że jeśli ktoś po wzięciu tej pożyczki znajdzie na rynku podobną ofertę z niższą ratą, bank zwróci mu różnicę w wysokości rat. W reklamach występuje charakterystyczny dla komunikacji marketingowej Alior Banku mężczyzna z meloniku, który tym razem z helikoptera ustawia na postumencie pomnik informujący o tej ofercie.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca października - obejmuje telewizję (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7, TVN 24 i TV4 13th Street, Ale Kino, AXN, AXN Crime, BBC Knowledge, BBC Entertainment, Canal+, Canal+ Gol, Canal+Sport, Club TV, Comedy Central Family, Domo, Filmbox, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kuchnia TV, National Geographic, Orange Sport, Planete, TCM, Tele5, Travel Channel, TVS, Zone Reality, Zone Europa oraz Zone Romantica) oraz internet (największe portale, boksy reklamowe w Google i masowe e-mailingi - prowadzące na stronę pozyczka.aliorbank.pl), a także witryny oddziałów i placówek partnerskich Aior Banku (naklejki promocyjne) oraz 2 mln przesyłek w formie kartek pocztowych.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa PZL, spot telewizyjny wyreżyserował Marek Dawid, wyprodukowała firma Papaya Films, a postprodukcją zajęła się firma Televisor. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank z helikopterem i pomnikiem reklamuje „pożyczkę z najniższą ratą” (wideo)