Alkohol amerykańskich gwiazd podbija Kanadę
Działania PR towarzyszące wprowadzeniu Hpnotiq w najludniejszej prowincji Kanady - Ontario
Diamond Estates, dystrybutor regionalnego wina i alkoholi, wynajął
Agencję Word of Mouth z Toronto, aby ta koordynowała działania PR towarzyszące wprowadzeniu Hpnotiq w najludniejszej prowincji Kanady
- Ontario.
Hpnotiq jest napojem alkoholowym produkowanym przez Heaven Hill Distilleries z Kentucky. To mieszanka potrójnie destylowanej wódki, soku owocowego i koniaku. Alkohol był wielokrotnie prezentowany na uroczystościach wręczenia Oskarów i nagród Grammy, podczas Tygodnia Mody w Nowym Jorku i Los Angeles, a także podczas wręczania Country Music Awards.
Agencja Word of Mouth planuje wykorzystać w kampanii sukces odniesiony przez Hpnotiq w USA, poprzez publikację zdjęć różnych osobistości
ze świata muzyki, filmu i sportu trzymających butelkę tego alkoholu.
- Wiele gwiazd było widzianych z Hpnotiq w ręku - powiedział Seth Feller, dyrektor Agencji - Wprowadzenie nowej marki alkoholu na kanadyjski rynek
to wielkie wyzwanie, ale od kiedy nasza kultura także opiera się na mediach, istnieje wiele możliwości - dodał.
Word of Mouth zaangażuje przy tym projekcie trzech swoich pracowników. Początkowo, celem działań PR będzie Zbudowanie świadomości marki
w wydawnictwach branżowych, konsumenckich, magazynach mody oraz magazynach przeznaczonych dla klasy wyższej.
W Stanach, producent Hpnotiq prowadził własne działania PR. Kierował nimi Larry Kass - dyrektor ds. komunikacji firmy. Sporadycznie pomagała mu również Agencja The Ward Group.
Źródło: PRWeek - piar.pl
Dołącz do dyskusji: Alkohol amerykańskich gwiazd podbija Kanadę