SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Allegro udostępnia narzędzia reklamowe właścicielom marek

Platforma zakupowa Allegro udostępniła właśnie właścicielom marek i producentom narzędzie reklamowe Ads4Brands. Pozwala ono na promocję na tej platformie produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających w ramach platformy. 

Rozwiązania reklamowe Allegro, które były dotychczas dostępne poprzez współpracę z agencjami reklamowymi, teraz mogą być wykorzystywane także przez wewnętrzne działy firm ⎼ producentów i właścicieli marek. Nowe narzędzie Ads4Brands umożliwia im promowanie produktów oferowanych przez różnych sprzedających, nawet gdy marka sama nie prowadzi sprzedaży na platformie. Do włączenia usługi wystarczy konto firmowe i rejestracja w usłudze. 

Nowa funkcjonalność pozwala markom zachować większą kontrolę nad kampaniami prowadzonymi w kanałach retail media, umożliwiając wsparcie autoryzowanych sprzedawców i dając wgląd we wszystkie promowane oferty w jednym miejscu wraz z dostępem do ich pełnej analityki. Dla firm przekłada się to na łatwiejszą optymalizację działań oraz możliwość płatnej promocji wybranych ofert od różnych sprzedających z jednego, wspólnego budżetu.

Zobacz: Polacy kupują w internecie coraz częściej

Z rozwiązań korzysta kilkaset marek

- Widzimy, że coraz więcej producentów widzi potencjał wspierania sprzedaży marki bezpośrednio w kanałach marketplace. Nasza usługa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów. Zapewniamy im nie tylko dostęp do narzędzia, ale przede wszystkim wsparcie naszych ekspertów oraz wartościowe dane analityczne. Kilkaset dostępnych w ramach Allegro profili behawioralnych i demograficznych pozwala naszym partnerom efektywnie zarządzać kampaniami i optymalizacją budżetów - przekazał w komunikacie prasowym Marcin Bruś, group advertising director w Allegro.

Obecnie z rozwiązań reklamowych Allegro regularnie korzysta już kilkaset marek. Narzędzie Ads4Brands było testowane wśród pierwszych partnerów, którzy potwierdzają korzyści płynące z nowego rozwiązania. - Dzięki Ads4Brands zauważyliśmy znaczący wzrost widoczności ofert z naszymi produktami oraz wzrost sprzedaży realizowanej przez naszych klientów hurtowych, co sprzyja kształtowaniu naszych relacji. Zwiększyliśmy także efektywność kampanii reklamowych, zarówno pod względem kosztów, jak i osiąganych wyników - dodaje Ewa Palimąka, digital marketing specialist w firmie Rebel. 

Dołącz do dyskusji: Allegro udostępnia narzędzia reklamowe właścicielom marek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl