SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amerykańskie marki popularne w regionie Azji i Pacyfiku

Pięć z dziecięciu czołowych marek w regionie Azji i Pacyfiku należydo firm mających swoją siedzibę w USA.

Na czele opracowanego na podstawie badania przeprowadzonegoprzez firmę TNS rankingu 'Asia Pacific's Top 1.000 Brands for 2008'znalazła się japońska marka Sony, wyprzedzając najpopularniejszą wregionie markę produktów i rozwiązań z dziedziny przetwarzaniaobrazu Canon oraz amerykańską markę odzieży sportowej Nike -informuje serwis Retailer Daily.

Pierwsza dwudziestka rankingu przedstawia się następująco:

1. Sony
2. Canon
3. Nike
4. Google
5. Hewlett-Packard
6. coca Cola
7. Adidas
8. Samsung
9. 7-Eleven
10. Yahoo
11. Nokia
12. Colgate
13. Nestle
14. Starbucks
15. Panasonic
16. Honda
17. Apple
18. LG
19. Nescafe
20. Toys-R-Us

Z kolei w poszczególnych kategoriach triumfowały (w nawiasiepozycja w ogólnym rankingu):

Produkty elektroniczne - Sony (1)
Sprzedaż - Nike (3)
Media i telekomunikacja - Google (4)
Napoje - Coca Cola (6)
Zdrowie - Colgate (12)
Żywność - Nestle (13)
Motoryzacja - Honda (16)
Produkty dla dzieci, produkty dla domu, przybory toaletowe ikosmetyki - Pampers (21)
Alkohole i papierosy - Marlboro (31)
Usługi finansowe - Visa (39)

W badaniu firmy TNS udział wzięło 3.600 osób z Australii, Chin,Hong Kongu, Indii, Japonii, Korei Południowej, Malezji, Singapuru,Tajwanu oraz Tajlandii. Zadano im dwa pytania: 1. Kiedy myślisz oprodukcie/usłudze/kategorii, jaka jest najlepsza marka, któraprzychodzi ci na myśl? Przez pojęcie 'najlepsza' chodzi nam o taką,której najbardziej ufasz lub taką, która ma najlepszą reputację; 2.Poza marką, którą właśnie wymieniłeś, którą markę uważasz za drugąnajlepszą?

źródło: Retailer Daily

Dołącz do dyskusji: Amerykańskie marki popularne w regionie Azji i Pacyfiku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl