AMS kupił nośniki typu backlight od Rainbows
12 grudnia 2002 spółka zależna Agory, Art Marketing Syndicate S.A., podpisała umowę zakupu nośników reklamowych od Rainbows Sp. z o.o..
Na mocy umowy AMS nabył ok. 40 stron nośników typu backlight o wymiarach 8x4, 6x3 i 10x4 m, zlokalizowanych w najlepszych punktach Warszawy. Tablice te należą do najbardziej ekskluzywnych na rynku reklamy zewnętrznej. Każda była indywidualnie zaprojektowana tak, aby jak najlepiej wkomponować ją w otoczenie.
"Wysoka jakość nośników i podnoszenie poziomu obsługi klienta to nasze priorytety. Transakcja zakupu tablic należących do Rainbows jest tego dowodem. Dzięki niej AMS umocni swoją pozycję lidera w segmencie nośników najwyższej jakości do jakich należą backlighty. Jednocześnie pracownicy AMS pod kierownictwem nowego zarządu rozpoczęli wdrażanie procedur i programów, których efekty powinny być widoczne dla naszych klientów już w przyszłym roku," powiedział Zbigniew Bąk, wiceprezes Agory.
Dołącz do dyskusji: AMS kupił nośniki typu backlight od Rainbows