AMS poszerza ofertę o kolejne wiaty przystankowe w Gdańsku
Powierzchnie reklamowe w 81 wiatach przystankowych w Gdańskuposzerzą ofertę handlową AMS. Tym samym firma przejmie częśćpowierzchni użytkowanych dotychczas przez Clear Chanel Polska - toefekt umowy, która zostanie podpisana z władzami miasta.
To dla nas bardzo dobra wiadomość - komentuje Marek Kuzaka,wiceprezes AMS - umowa z miastem ma obowiązywać do końca 2012 roku,teraz czekamy na sfinalizowanie rozmów i jej podpisanie.
AMS zaoferował najkorzystniejsze warunki dzierżawy. Większośćwiat firma przejmie w użytkowanie 1 marca 2008 r., kilkanaściepozostałych - 1 kwietnia.
Obecnie AMS dysponuje w Gdańsku 626 powierzchniami reklamowymina citylightach.
Dołącz do dyskusji: AMS poszerza ofertę o kolejne wiaty przystankowe w Gdańsku