Netflix pokazuje logo animowanego „Wiedźmina”. Premiera w 2021 roku
W internecie pojawił się krótki teaser prezentujący logo filmu animowanego „Wiedźmin: Zmora wilka” szykowanego przez Netfliksa. Według zapowiedzi tytuł znajdzie się w ofercie serwisu prawdopodobnie wiosną 2021 roku.
Liczący 8 odcinków pierwszy sezon serialu „Wiedźmin” („The Witcher”) udostępniono na Netfliksie 20 grudnia 2019 r. Produkcja szybko zyskała bardzo dużą popularność, tydzień po premierze była w czołówce najpopularniejszych seriali na platformach VoD w USA, a także najchętniej oglądanych seriali Netfliksa w Polsce, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.
Wkrótce potem Netflix potwierdził, że zamierza nakręcić kolejny sezon „Wiedźmina". Jednak prace nad serialem były już kilkakrotnie przerywane, głównie w związku z pandemią koronawirusa.
Animowany „Wiedźmin” w 2021 roku
W styczniu 2020 r. pojawiły się informacje o tym, że Netflix pragnąc podtrzymać zainteresowanie „Wiedźminem" szykuje pełnometrażowy film animowany z udziałem tego bohatera.
Czytaj także: Na pierwszy sezon "Wiedźmina" Netflix wydał 70-80 mln dolarów
Obraz ma nosić tytuł „Wiedźmin: Zmora wilka” i opowiadać głównie o historii wiedźmina Vesemira. Teraz we wpisie na Twitterze Netflix opublikował krótki teaser, który ujawnia logo nadchodzącej animacji.
Here is the logo for Nightmare of the Wolf. A Witcher Anime film coming 2021. pic.twitter.com/vagw48L8NS
— NX (@NXOnNetflix) December 21, 2020
Serwis zapowiedział także, że premiery tytułu można się spodziewać wkrótce. Jednak według branżowych serwisów internetowych „Wiedźmin: Zmora wilka” pojawi się najwcześniej wiosną 2021 r.
Czytaj także: Netflix przygotowuje serial dokumentalny na podstawie książki papieża Franciszka
Netflix latem miał ponad 200 milionów subskrybentów
W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 24,9 proc. do 6,15 mld dolarów oraz 720 mln dolarów zysku netto. Liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln.
W trzecim kwartale br. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się tylko o 2,2 mln do 201,15 mln.
Według badania Mediapanel w październiku br. przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 5,36 mln polskich internautów.
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Netflix pokazuje logo animowanego „Wiedźmina”. Premiera w 2021 roku