Anna Kuprian head of digital w Grayling Poland
Anna Kuprian, dotychczasowy senior account manager Grayling Poland, awansowała na nowoutworzone stanowisko head of digital.
Do jej obowiązków w nowej roli będzie należał rozwój dotychczasowej oferty agencji w zakresie zintegrowanych działań digital marketingowych oraz nadzór nad tworzeniem i realizacją holistycznych strategii komunikacji w kanałach online.
- Już od dłuższego czasu prowadzimy zintegrowaną komunikację w kanałach społecznościowych i digital. Oferujemy klientom coś bardziej wartościowego niż tradycyjne media relations, które w dalszym ciągu są podstawą oferty wielu agencji PR. Doradzamy w wyborze narzędzi marketingowych które mają rzeczywiste przełożenie na cele biznesowe. Nie rozmawiamy o technologiach, dopóki w pełni nie zrozumiemy biznesu i potrzeb klienta. Do opracowywania strategii PR wprowadziliśmy również elementy design thinking, żeby pokazać klientom holistyczne spojrzenie na komunikację i szeroki wachlarz działań, jakie oferuje dzisiaj public relations - mówi Anna Kuprian.
Kuprian związana jest z branżą PR od ponad 8 lat. Do Grayling Poland dołączyła w 2013 r. Obecnie nadzoruje działania na rzecz klientów branży technologicznej, e-commerce oraz projekty konsumenckie dla m.in. Sony Europe, momondo, eBay oraz sieci hoteli Hilton.
Dołącz do dyskusji: Anna Kuprian head of digital w Grayling Poland