SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna reklamuje swoje filtry

Do końca roku potrwa pierwsza kampania telewizyjna dzbankowychfiltrów do wody marki Anna, która ruszyła w listopadzie pod hasłem"Czysta woda - źródło zdrowia". Celem akcji jest budowanieświadomości marki i kreowanie jej pozytywnego wizerunku.

W kampanii wykorzystywany jest spot telewizyjny. Pokazuje onmałą dziewczynkę, która naśladuje mamę w prostych domowychczynnościach. Finał reklamy w zabawny i metaforyczny sposóbprzedstawia zalety filtrowania wody. Film emitowany jest w m.in. wstacjach TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 7 i TV 4.

Autorem pomysłu kreatywnego spotu jest Agencja Reklamowa Esensewyłoniona w drodze przetargu. Reklama została wyprodukowany przezMetro Films. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ProMediaHouse,który wygrał przetarg na obsługę kampanii.

gdfgerdc

Akcji reklamowej w telewizji towarzyszą działania publicrelations realizowane przez agencję Cappuccino Public Relations,która współpracowała także przy opracowywaniu strategii komunikacjimarki Anna na polskim rynku.

Produkty Anna to filtry dzbankowe oraz 5 warstwowe wkładyfiltrujące oczyszczające i poprawiające smak wody.

  • Więcej informacji:
  • Anna

Dołącz do dyskusji: Anna reklamuje swoje filtry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl