Anna Starmach mierzy się z kolejnymi wyzwaniami w reklamie Basi
Firma GoodMills Polska, właściciel marki Basia, kontynuuje rozpoczętą przed rokiem współpracę z Anną Starmach, szefową kuchni, autorką książek kucharskich i portalu kulinarnego oraz jurorką polskiej edycji programów MasterChef i MasterChef Junior.
Głównym elementem rozpoczynającej się właśnie kampanii mąki Basia jest seria filmów zamieszczanych na kanale YouTube marki.
W każdym odcinku Anna Starmach mierzy się z nowym wyzwaniem kulinarnym – to „zadania" od aktywnych w sieci mam – influencerek parentingowych, które szukają pomysłów na dania dla niejadków i sposobów na zaangażowanie dzieci w przygotowanie smacznych posiłków. Ambasadorka marki przygotowuje mączne dania, dzieląc się swoimi przepisami. Widzowie serii mogą również przekonać się, czy rozwiązania proponowane przez Anię Starmach sprawdzają się w praktyce – każdemu odcinkowi towarzyszy link do materiału przygotowanego przez mamę – autorkę wyzwania, która wspólnie ze swoimi dziećmi korzysta z porad i przepisów Ani.
Serii video poradników z udziałem ambasadorki marki towarzyszy kampania w mediach digital, działania w social mediach oraz kampania telewizyjna.
Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji odpowiadają zespoły Nonstandard i Social Quality agencji Reprise oraz zespół Initiative. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Timecode Film Production.
Pierwszy odcinek serii jest już dostępny w kanale marki na YouTube.
Anna Starmach została ambasadorką marki Basia przed rokiem.
Dołącz do dyskusji: Anna Starmach mierzy się z kolejnymi wyzwaniami w reklamie Basi