'Aparat w ramach promocji'
Pod takim hasłem wystartowała nowa kampania promocyjna HP, przygotowana przez agencję reklamową Publicis.
Firma HP rozpoczęła radiową i internetową kampanię reklamową, której celem jest poinformowanie klientów o nowej, letniej promocji HP oraz zachęcenie do wzięcia w niej udziału. Głównymi adresatami są właściciele małych i średnich firm.
Akcja nagrania rozgrywa się we wnętrzu biura. W ogólnym gwarze słychać męski głos, który instruuje: „Dobra stań za nim... ok, a ty wyjdź zza biurka, tak.... obejmij je super ... uśmiech proszę.....”. Słyszymy, że zdjęcie zostaje zrobione, a lektor wyjaśnia – „Teraz dzięki urządzeniu wielofunkcyjnemu HP Laserjet możesz robić zdjęcia. Kup je, a cyfrowy aparat fotograficzny dostaniesz gratis.” Więcej informacji o zasadach najnowszej promocji HP można uzyskać kontaktując się z Preferowanym Partnerem HP lub wchodząc na stronię www.hp.pl/aparat
„Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. A w wakacje robi się zdjęcia. A ulubione zdjęcia wsadza się w ramki. Właśnie dlatego przygotowaliśmy kampanię „Aparat w ramach promocji”. Pomysł na hasło uznaliśmy za wysoce trafiony. A to konieczny warunek, żeby przekaz reklamowy był klarowny i silny”– powiedziała Dagmara Gadomska, Account Manager w Publicis.
30-sekundowe spoty emitowane będą m.in. w Antyradiu, Radiu PIN 102 FM, Radiu ESKA, RMF FM, TOK FM, Pogoda Złote Przeboje. Kampanię wesprą działania promocyjne prowadzone w internecie, m.in. na takich portalach jak: Gadu-Gadu, Manager Money, Onet.pl, Internet i Komputery, Rzeczpospolita Dobra Firma, Twojafirma.pl. Kreację wspomogą również materiały POS w punktach sprzedaży: wobblery, ulotki i naklejki na produkty. Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital – departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.
Promocja HP potrwa od 1 czerwca do 20 lipca 2007 roku.
Kampania – Aparat w ramach promocji
Klient: Hewlett-Packard
Przedstawiciel klienta:
Katarzyna Mirowska – Commercial Market Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Dagmara Gadomska – Account Manager
Olga Pilarczyk – Account Executive Assistant
Kreacja:
Albina Horbaczewska – Art Director
Małgorzata Wójcicka – Art Director
Konrad Mędrzecki – Copywriter
Produkcja
Robert Marciniak – Production Manager
Dom Mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital
Początek kampanii: 11.06.2007.
Dołącz do dyskusji: 'Aparat w ramach promocji'